forum
NAUTIČKI FORUM
 
 FAQ - Često Postavljana PitanjaFAQ - Često Postavljana Pitanja   TražiTraži   Lista članovaLista članova   Korisničke grupeKorisničke grupe   Registruj seRegistruj se 
 ProfilProfil   Proveri privatne porukeProveri privatne poruke   PristupiPristupi 

Novi brodić - Albin 25
Idi na stranu 1, 2, 3  Sledeci
 
Napiši novu temu   Odgovori na poruku     forum -> Na vodi
Pogledaj prethodnu temu :: Pogledaj sledeću temu  
Autor Poruka
UrosP
Moderator


Pridružio: 16 Avg 2016
Poruke: 186
Lokacija: Zemun

PorukaPoslao: Pon, 18 Sep 2017 09:33:01    Naslov: Novi brodić - Albin 25 Odgovoriti sa citatom

Dragi forumaši, od skoro sam vlasnik jednog lepog čamca sa kabinom, Albina 25!

Razmišljao sam dosta da li da ga uzimem, jer na ovom tipu plovila nedostaju dve stvari koje sam zacrtao kad sam rešio da uzmem veći čamac; brodski motor i ravno korito...

Pre njega sam išao da pogledam jedan metalni kabinaš od 11m x 3.1m sa perkinsom od 56 konja. On je u dosta dobrom stanju što se tiče metala i samog motora, ali moram priznati da je enterijer dosta skučen što nisam očekivao od tolikog čamca. Kutija oko perkinsa i kopče zauzima mnooogo mesta. Naravno, to je sve do konstrukcije kabine na tom konkretnom primerku. Druga stvar koja bi me opterećivala na tom i tolikom plovilu je gde ga držati preko zime, gde ga peskirati, farbati itd, kako ga izvući na obalu, a to bi se moralo odraditi već početkom sledeće sezone....znači još dodatnog ulaganja, i tako svake 3-4 godine.

Sa druge strane, bio je ovaj Albin 25, restauriran i sređen, ali bez brodskog motora. Na prvi pogled, prelep, a prostora unutra ima mnogo više nego na onom metalnom koji sam gledao. Prostor je i bolje organizovan, sa kuhinjom, prostorom za wc, dve kabine, i prilično prostranim kokpitom.

Rešio sam da ga pogledam zajedno sa ženom i detetom, jer ga i ne uzimam za sebe, nego za nas. Na putu ka čamcu, pričao sam sa ženom i rekao sam joj da sam skroz neutralan po pitanju ovog brodića, u smislu, idemo da ga vidimo, pa ako nam sve svidi - svidi, ako ne, nikom ništa, idemo dalje. Žena je bila protiv kupovine najviše iz finansijskih razloga i ostalih "problema" koje nosi kupovina takvog čamca.
Inače, sve te probleme tipa marina, suvi vez zimi, izvlačenje i slično, sam unapred razmrsio i u dobroj meri rešio tako da me to nije brinulo.

Kad smo ga dobro pregledali, u povratku kući, situacija se skroz okrenula. Ja sam i dalje bio neutralan, a mali plače na zadnjem sedištu, hoće na brodić da se još igra, žena sedi zamišljena i sve što je rekla bilo je: "Ma nema šta, kupujemo!"
E onda sam ja morao da budem protiv, da bi smo sagledali sve činjenice a da ne prenaglimo sa tom odlukom... Very Happy

Stavljali smo sve na papir, ali sve je nekako išlo u korist Albina. Pozvao sam vlasnika, i rekao mu da hoćemo da uzmemo i da ću mu doneti kaparu. On je rekao da nema problema, ali da ima još par ljudi koje će ga pogledati taj dan i da će ih on ispoštovati jer su se već dogovorili. Naravno, objasniće im da je u međuvremenu kaparisan, i ja nisam imao ništa protiv toga.

Sledeći problem je kako ga prevesti 12km uzvodno i rešiti sve komande tako brzo. Brinulo me je da li to nije i veliki teret za Džoniku, da li ću to moći sam, ima li koga da mi pomogne sa još jednim čamcem i još oko stotinak pitanja tog dana na koje nisam imao konkretan odgovor. Srećom, već sutradan sam rešio 80% problema, i čuo se sa prijateljima sa vode koji su bili više nego otvoreni da mi pomognu oko toga.

-----------------------------
_________________
Svaki dan proveden na reci, ne racuna se u zivotni vek...!
Nazad na vrh
Pogledaj profil korisnika Pošalji privatnu poruku Pošalji email
UrosP
Moderator


Pridružio: 16 Avg 2016
Poruke: 186
Lokacija: Zemun

PorukaPoslao: Pon, 18 Sep 2017 09:33:34    Naslov: Odgovoriti sa citatom

Da se čamac dotera bezbedno do moje marine, pobrinuli su se dobri ljudi, inače članovi foruma, Mileta, ZoranT i Marko.

Dogovor je bio da krenemo u 9 sa Radeckog, spustimo se u Višnjički rukavac Miletinim čamcem, i onda da rešimo neke probleme oko komandi upravljanja i isplovimo. Svi smo bili tamo i pre 9 Smile

Pošto nisam uspeo da obezbedim neke ključne stvari na vreme, kao što je nosač teleflexa, sajle komandi gasa i menjača(stigle noć pre polaska, ali neodgovarajuće), morali smo da improvizujemo na licu mesta, čisto da ne bismo morali da teglimo Albin 12km uzvodno Miletinom pasarom, a pritom imamo motor. Probali smo nekoliko rešenja, i našli pouzdano privremeno rešenje. To je malo potrajalo, i siguran sam da su svi dobili dobru boju jer je sunce pržilo već u 10h. Zoki se tu pokazao kao glavni majstor, i uspešno rešio upravljanje. Palimo Džoniku, naravno iz prve, i polako krećemo i javljamo se Slavku koji je došao na marinu i pre nas da bi oprao i još malo sredio čamac pre nego što ga oteramo.

Na prvi pogled, sve funkcioniše kako treba, osim što nam je daska na zadnjoj platformi dosta uronula u vodu. To se dešava jer je čamac prilično prazan unutra, i nema brodski motor koji se fabrički ugrađivao u njega. Zbog toga, pramac je prilično izdignut, krma potopljena i brodić se malo izraženije ljulja jer je i dosta visok. Zoran i Marko su prešli na pramac i situacija se iz momenta popravila.

Idemo uzvodno Dunavom, malo preko pola gasa i brzina nam se kreće oko 7-8kmh. Sa punim gasom, i Johnsonom od 15hp, išli smo 10 pa i 11kmh u jednom trenutku. Džonika je radio besprekorno sve vreme, mada je u Višnjičkom rukavcu dva puta štucnuo...To mu opraštam, nije navikao na taj "kvalitet" vode Razz

Stigli smo bez problema, i stvarno sam uživao u plovidbi koja je fino trajala.
Sve u svemu, da nije bilo Milete, Zorana i Marka, ovo bi bilo skoro neizvodljivo uraditi danas.



Malo se radilo oko komandi, voda je interesantne boje i još interesantnijeg mirisa...


Onda krećemo uzvodno:


Brodić stigao na odredište, i umorna posada je morala da se prihvati neke klope


Sad ostaje sređivanje enterijera, dodavanje opterećenja(balasta) da bi lepo ležao na vodi, ograde i još dosta stvari sa spiska...
Ako neko ima preporuku za majstora za inox ograde, neka javi pa da vidimo.

Pozdrav!
_________________
Svaki dan proveden na reci, ne racuna se u zivotni vek...!


Poslednji put izmenio UrosP dana Pon, 16 Apr 2018 10:23:27, izmenio ukupno 2 puta
Nazad na vrh
Pogledaj profil korisnika Pošalji privatnu poruku Pošalji email
DorcolAC



Pridružio: 10 Feb 2009
Poruke: 106
Lokacija: Beograd

PorukaPoslao: Pon, 18 Sep 2017 11:31:46    Naslov: Odgovoriti sa citatom

Neka ti je sa srećom pazar, a što se tiče uživanja u bezbednoj plovidbi - tu se potrudi da bude 100% lepša od stvarno lepog čamca (lađe). Znam da ćeš se brinuto o njemu. Uostalom dobijaćeš i previše saveta kako to najbolje uraditi - uvek razmisli i iskoristi one prave a ''želje, čestitke i pozdrave'' onih koji obično sve znaju a nisu izašli iz ''beogradskog trougla'' (Bela stena-Ada međica- Vojne bašte) salušaj i pusti da plove lagano niz vodu. Očekujem i fotke čamca sa bokobranima (to je ono prvo za zaštitu spolja. Kasnije će verovatno leći i odgovarajući gumeni profili ili debeli konop u rubnom profilu... Ma, počeh već da delim savete... Izvini. Još jednom: Mirnu vodu, puno uživanja i nadasve bezbednu plovidbu ti želim.
_________________
A voda je izvor života!
Nazad na vrh
Pogledaj profil korisnika Pošalji privatnu poruku Pošalji email
UrosP
Moderator


Pridružio: 16 Avg 2016
Poruke: 186
Lokacija: Zemun

PorukaPoslao: Pon, 18 Sep 2017 11:53:18    Naslov: Odgovoriti sa citatom

Hvala gosn Boro!

Slazem se sa vama, bezbednost na prvom mestu...! A eto, kao da ste znali, bokobrani su nabavljeni pre pola sata Very Happy
Prsluci, PP aparat, sidro dovoljno jako da drzi brodic i novi kanapi. To je ono sto ima za sad, a ostalo pripremam za sledecu sezonu. Ove sezone cu verovatno minimalno ploviti, a vise cu sredjivati Wink
_________________
Svaki dan proveden na reci, ne racuna se u zivotni vek...!
Nazad na vrh
Pogledaj profil korisnika Pošalji privatnu poruku Pošalji email
UrosP
Moderator


Pridružio: 16 Avg 2016
Poruke: 186
Lokacija: Zemun

PorukaPoslao: Pon, 18 Sep 2017 12:16:18    Naslov: Odgovoriti sa citatom

Inace, sad gledam, na slikama se ne razaznaje lepo. Kokpit ima stajacu visinu od 2m, ali ovaj deo bas kod volana, ima svoj izdignuti deo za stajanje koji je u ravni sa poklopcem nekadasnjeg motora. Zato deluje kao da je kabina niska kad otvorim ciradu i isturim glavu Smile
_________________
Svaki dan proveden na reci, ne racuna se u zivotni vek...!
Nazad na vrh
Pogledaj profil korisnika Pošalji privatnu poruku Pošalji email
seva-2



Pridružio: 11 Dec 2008
Poruke: 1639
Lokacija: Kijev Ukraina

PorukaPoslao: Pon, 18 Sep 2017 13:11:10    Naslov: Odgovoriti sa citatom

#

Bravo Uroše i čestitsm ti kupovinu čamca.

Taj tip čamca je tvoj i tvoje žene izbor i ja ne želim da sam imalo protiv. Jer tada bih bio protiv vaše volje, a to nije u redu.

Ipak ja sam "prof-deform" i moram da vas posavetujem !!! Ako ste "za" onda pročitajte, a ako vas ne interesuje, jednostavno nemojte dalje čitati !

#############################################################################

Taj čamac ima "kilbot" korito, a to znači da se na svakom i malom talasu ljulja. Zato morate da se prvo naviknete kada vetar duva da će vam se čamac stalno ljuljati :
1- Otvorenu flašu sa pićem ( sokom ) morate se navići da je stalno zatvorenu ostavljate na čamcu.
2- Čaše koristite isključivo plastične i sa širokim stalkom.
3- Rasklapajućim stolom se što manje koristite, jer u slučaju da pored vas projuri veći gliser, u čamcu zna da sve popada.
4- U čamcu nemoj da nikada koristiš bilo kakvu vatru sa otvorenim plamenom bez stalne kontrole !
5- Sidro ne sme samostalno da stoji na palubi, jer može da se desi da ispadne u vodu. Ja sam na svom prvom čamcu, sidto vezivao za ogradu čamca na prednjoj palubi.
6- Na krov kabine ( rasklapajuće stolice i sto, pecaroška i kamp oprema ), ne sme biti ostavljena na krovu bez spec rama i kamp gumenih nategača.

Itd-itd ... Uroše ovo je samo nekoliko dobronamernih saveta. Nemoraš da ih uvažiš, ali kroz praksu sam ćeš doći do istih saznanja.

Pozdrav od Mome

#
_________________
I bilo je ... i trajalo je ! I svi bi da se ponovi ..., a ono traje i bez da se desi !!!


Poslednji izmenio seva-2 dana Uto, 19 Sep 2017 13:59:42, izmenjeno ukupno 1 puta
Nazad na vrh
Pogledaj profil korisnika Pošalji privatnu poruku
UrosP
Moderator


Pridružio: 16 Avg 2016
Poruke: 186
Lokacija: Zemun

PorukaPoslao: Pon, 18 Sep 2017 13:44:29    Naslov: Odgovoriti sa citatom

Hvala Momo!

Jeste, u pravu ste za to sigurno. E sad, u kojoj meri ce da se ljulja, to ostaje da vidimo i kad se opremi unutra i kad se doda malo balasta na mestu nekadasnjeg motora jer je sad prazan. Ali cinjenica je da je velika razlika u odnosu na ravno korito. Naravno, to korito ima i neke svoje prednosti, bar kad je plovidba u pitanju.

To su upravo i neke stvari koje su me odvracale od kupovine, prvo sto je takav tip korita, drugo sto ima kobilicu od sredine do kraja, koja je od 50 do 70cm(na samom kraju), i treca stvar sto nema svoj brodski motor.

Opet, na kraju sam dosao do toga da mi se vise isplati da uzmem ovaj camac. Videcu vremenom koliko cemo zaista uspeti da ga eksploatisemo, i sta nam odgovara a sta ne. Ako vidimo da ne odgovara nasim realnim potrebama, mislim da ce se relativno lako prodati, sto je po mom misljenju veliki plus u odnosu na metal.

Hvala vam na savetima, imacu ih u vidu svakako, a sigurno ce mi trebati jos dosta saveta ako nista, bar oko uredjenja Wink
_________________
Svaki dan proveden na reci, ne racuna se u zivotni vek...!
Nazad na vrh
Pogledaj profil korisnika Pošalji privatnu poruku Pošalji email
seva-2



Pridružio: 11 Dec 2008
Poruke: 1639
Lokacija: Kijev Ukraina

PorukaPoslao: Pon, 18 Sep 2017 14:45:32    Naslov: Odgovoriti sa citatom

#

Uroše, mladi ste vas dvoje (mislim ti i tvoja supruga ) i na sve te anomalije ćete se vas dvoje, odnosno troje navići i biće vam mnogo lepo na čamcu.

Vremenom ćeš ti ugraditi u čamac i frižider i mali šporet sa rernom i sa svojom gospođom i malim klincem ćete uživati na čamcu, a u prirodnim lepotama Dunava, Save , Tise i Morave. Na tim putevima će te upoznati puno istomišljenika nautičara i pecaroša i videćeš, biće mnogo neočekivanih a lepih doživljaja.

Srećno i rad sam da ti pomognem savetodavno. Pozdrav i tvojoj porodici ....

_________________
I bilo je ... i trajalo je ! I svi bi da se ponovi ..., a ono traje i bez da se desi !!!
Nazad na vrh
Pogledaj profil korisnika Pošalji privatnu poruku
UrosP
Moderator


Pridružio: 16 Avg 2016
Poruke: 186
Lokacija: Zemun

PorukaPoslao: Pon, 18 Sep 2017 15:29:21    Naslov: Odgovoriti sa citatom

Hvala vam puno! A sto se tice plovidbe, uzivanja i druzenja na vodi, to jedva cekamo Wink
_________________
Svaki dan proveden na reci, ne racuna se u zivotni vek...!
Nazad na vrh
Pogledaj profil korisnika Pošalji privatnu poruku Pošalji email
seva-2



Pridružio: 11 Dec 2008
Poruke: 1639
Lokacija: Kijev Ukraina

PorukaPoslao: Uto, 19 Sep 2017 18:59:00    Naslov: Odgovoriti sa citatom

#

Zdravo Uroše,

Još jedan praktični savet, neće biti na odmet, a bez obaveze da ih prihvatiš. Nužda da se renovira već upotrebljavani čamac, dovodi do nekih trajnih grešaka i onda kasnije kada se setiš nečeg korisnog i na kraju lepog, a ono za njega nema mesta... !?

Zato ti predlažem da u prijateljsku posetu pozoveš Borislava Vučetića, da ti da neki koristan savet, naravno bez obaveza da ih prihvatiš, ali .... !

Samo da napomenem da je Bora dugo godina imao "Istranku", koju je sam ili uz pomoć majstora, ali po njegovim idejama bila izuzetno sređena. Sređena tako da je imala sve nužno za plovidbu i život na čamcu, a ništa nije smetalo za funkcionisanje u čamcu.

Eto ja ti predložih, a ti ćeš da uradiš onako kako ti hoćeš, jer to je i moja deviza ... !

Pozdrav od Mome Stošića

#

_________________
I bilo je ... i trajalo je ! I svi bi da se ponovi ..., a ono traje i bez da se desi !!!
Nazad na vrh
Pogledaj profil korisnika Pošalji privatnu poruku
UrosP
Moderator


Pridružio: 16 Avg 2016
Poruke: 186
Lokacija: Zemun

PorukaPoslao: Uto, 19 Sep 2017 21:20:49    Naslov: Odgovoriti sa citatom

To je dobra ideja! Naravno, ako Bora ima vremena i volje, bilo bi mi veoma drago da se upoznamo i da čujem njegove predloge Wink
Boro ako budete zainteresovani, javite se preko privatne poruke, pa cemo razmeniti telefone.

Ovaj čamac je unutra prilično "klot", osim tog odeljka za kuhinju koji na sebi ima jedan brodski rešo na špiritus, i nema ništa drugo. Ono što za početak planiram da uradim je:
- ležajevi za prednju kabinu(sunđeri)
- sređivanje kuhinje, koje podrazumeva ugradnju sudopere i povezivanje sa rezervoarom tehičke vode koji se nalazi u pramcu
- povezivanje instalacija za navigaciona svetla, osvetljenje unutrašnjosti i još šta bude od potrošača
- nabavka solarnog panela sa kontrolerom punjenja

police, vrata za malu krmenu kabinu itd. će doći do početka sledeće sezone.
Što se WC-a tiče, planiram da uzmem hemijski wc, pa ako vidimo da ima potrebe za nekim ozbiljnijim WC-om, onda ćemo rešiti i to pitanje jer u prednjoj kabini ima dosta mesta i za malu prostorijicu za wc koja je nekad i postojala, a sad je pretvorena u nastavak ležaja, desno.

Inače sam zaboravio da napišem osnovnu stvar, dimenzije i težinu...
Dimenzije su 7.6m(8.3m sa platformom) x 2.6m, težina sa brodskim motorom po podacima iz fabrike je 1.5 tona. Pošto brodski motor nema kao i neke elemente enterijera, trenutna težina mu je pretpostavljam oko 1.2 tone.

Evo još par slika enterijera koje imam:

Prednja kabina:


Pogled ka krmenoj kabini:

_________________
Svaki dan proveden na reci, ne racuna se u zivotni vek...!


Poslednji izmenio UrosP dana Pon, 16 Apr 2018 10:24:04, izmenjeno ukupno 1 puta
Nazad na vrh
Pogledaj profil korisnika Pošalji privatnu poruku Pošalji email
seva-2



Pridružio: 11 Dec 2008
Poruke: 1639
Lokacija: Kijev Ukraina

PorukaPoslao: Sre, 20 Sep 2017 06:52:31    Naslov: Odgovoriti sa citatom

#

Kažem, vi ste mladi ljudi i vama komotitet ne smeta. Ne mogu a da se ne setim mog prvog čamca od mahagoni drveta ! Bio je dug 5,75 metara sa 1,80 u širini. I imao je veliki krevet ( koliko je prostor dozvoljavao - uglavnom dovoljan za nas dvoje ) i sećam se pored izlaznih vrata nalazio se bife, tj od špera kutija izrezana po obliku flaša i na velike talase ništa nije moglo da padne.

Kada planiraš razmeštaj, nemoj da zaboraviš da volan zameniš za kormilo !?!

Uroše, Mlad si i imaš lepu lađu. Imaš vremena da je kasnije zameniš za neku veću lađu. Ja kada se vratim iz Ukraine, preseljujem se na Ševu-2 i verujem da mi neće dosaditi život na čamcu.

Pozdrav od Mome

#

_________________
I bilo je ... i trajalo je ! I svi bi da se ponovi ..., a ono traje i bez da se desi !!!
Nazad na vrh
Pogledaj profil korisnika Pošalji privatnu poruku
UrosP
Moderator


Pridružio: 16 Avg 2016
Poruke: 186
Lokacija: Zemun

PorukaPoslao: Sre, 20 Sep 2017 07:55:07    Naslov: Odgovoriti sa citatom

Svaka čast, drago mi je da to čujem! Znam da je to nešto čemu ste i težili sve ove godine, i za šta ste se i ozbiljno pripremali...!

Ima dosta stvari koje se mogu uraditi pametno, poput tog bifea koji ste pomenuli. Pregledao sam mnogo sadržaja na internetu i šta god je bilo praktično na nekom čamcu, sačuvao sam slike.

Ne znam kada ćete biti u Srbiji, ali javite se obavezno pa da pogledamo naše lađe. Sve ideje su više nego dobrodošle Wink


Kormilo je u planu takođe, jer se ni meni ne sviđa volan... Smile
_________________
Svaki dan proveden na reci, ne racuna se u zivotni vek...!
Nazad na vrh
Pogledaj profil korisnika Pošalji privatnu poruku Pošalji email
UrosP
Moderator


Pridružio: 16 Avg 2016
Poruke: 186
Lokacija: Zemun

PorukaPoslao: Sre, 18 Okt 2017 06:54:57    Naslov: Odgovoriti sa citatom

Neke stvari sam odradio u medjuvremenu, ali ne toliko velike. Pošto sam rešio da sledeću sezonu guram sa vanbrodskim, samo nekim jačim i novijim od Johnsona 15, onda je pala odluka da se poklopac brodskog motora odstrani iz kabine! Pošto je on veličine jednog solidnog kućnog frižidera, oslobodio je dosta prostora i to na zgodnom mestu. Ulaz i izlaz iz prednje kabine je sad mnogo lakši i slobodan celom širinom, a u kokpitu ima više korisnog prostora. Umesto poklopca sam poravnao pod sa još jednom šperpločom, i proširio stepenik u prednjoj kabini. Uglavnom, zadovoljan sam rezultatom Wink

Na pod sam stavio linoleum za sad, jer je prijatnije za boravak, i lako se brise. Pre par dana sam menjao i krmenu dasku na platformi, jer je bila za kratku nogu a Dzonika je duga. To je trajalo dobra dva sata jer sam zavrnuo 3 šrafa lagano, a taj četvrti nije hteo nikako... Na kraju sam ga nekako namolio da uđe kroz dasku i nosač, i sve pritegao. Definitivno ću ići na motor sa dugom nogom za sledecu sezonu, jer sad tek stoji kako treba sa višom daskom, i to liči na nešto. To kažem jer ovo nije fabričko rešenje, originalno je brodski motor, ali šta je tu je. Videću koliko ćemo biti na vodi sledeće sezone, pa ću onda znati da li ima potrebe da ugrađujem brodski motor.

Rešio sam da zimu provedem na vodi, ali u zimovniku, pa sam uzeo pesak u džakovima, kao balast koji će da dođe ispod poda na mesto brodskog motora, da bih ga vratio u "prirodan" položaj i da bi možda dobio malo na stabilnosti. Za sad sam ga rasporedio uzdužno po sredini na mestu nekadašnjeg motora, i ka napred i vidi se razlika očigledno. Lepo je legao na vodu, i siguran sam da će se i manje ljuljati jer je do sad bio potpuno prazan.

U međuvremenu sam jedva nabavio duže sajle gasa/menjača za Johnsona, i to sa jednoručnom komandom pa je to za sad selo u blizini volana. To je svakako privremeno jer se planira drugi motor. Ono što su mi neki prioriteti za dalje sređivanje: tapaciranje, ograda i struja(akumulator, solarni panel itd)..

Toliko za sad, pozdrav svima koji prate forum Wink
_________________
Svaki dan proveden na reci, ne racuna se u zivotni vek...!
Nazad na vrh
Pogledaj profil korisnika Pošalji privatnu poruku Pošalji email
UrosP
Moderator


Pridružio: 16 Avg 2016
Poruke: 186
Lokacija: Zemun

PorukaPoslao: Sre, 18 Okt 2017 07:33:17    Naslov: Odgovoriti sa citatom

Evo i par slika, sa poklopcem motora i bez:


_________________
Svaki dan proveden na reci, ne racuna se u zivotni vek...!


Poslednji izmenio UrosP dana Pon, 16 Apr 2018 10:24:20, izmenjeno ukupno 1 puta
Nazad na vrh
Pogledaj profil korisnika Pošalji privatnu poruku Pošalji email
Prikaži poruke iz poslednjih:   
Napiši novu temu   Odgovori na poruku     forum -> Na vodi Sva vremena su GMT + 1 sat
Idi na stranu 1, 2, 3  Sledeci
Strana 1 od 3

 
Skoči na:  
Ne možete pisati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete menjati vaše poruke u ovom forumu
Ne možete brisati vaše poruke u ovom forumu
Ne možete glasati u ovom forumu


Portal NA VODI © 2016