:: Pogledaj teme - Gatka II- Beograd
 forum
NAUTIČKI FORUM
 
 FAQ - Često Postavljana PitanjaFAQ - Često Postavljana Pitanja   TražiTraži   Lista članovaLista članova   Korisničke grupeKorisničke grupe   Registruj seRegistruj se 
 ProfilProfil   Proveri privatne porukeProveri privatne poruke   PristupiPristupi 

Gatka II- Beograd
Idi na stranu 1, 2, 3, 4  Sledeci
 
Napiši novu temu   Odgovori na poruku     forum -> Na vodi
Pogledaj prethodnu temu :: Pogledaj sledeću temu  
Autor Poruka
Seeadler



Pridružio: 15 Dec 2008
Poruke: 17

PorukaPoslao: Pon, 15 Dec 2008 22:40:11    Naslov: Gatka II- Beograd Odgovoriti sa citatom

Поздрав свима.Управо сам открио овај форум и одушевио ме обимношћу тема покренутих овдје.Ја сам иначе са мора из ЦГ и врло сам аткиван на једном другом сличном форуму са морском тематиком www.paluba.info.

На мору сам одрастао и друговао са њим од рођења.Једно вријеме сам се бавио и летењем са мора, а прије двије године сам набавио своју једрилицу па крстарим по мало около.

Данас сам био до своје једрилице у которској марини и за око ми је запао један по мени изванредан брод.Иако нема јарбол чини ми се да би био изврсна једрилица.Могао бих рећи брод по мојој мјери.Кад бих имао тако нешто свијет би ми био мали. Wink

Није да је мој брод за потцјењивање, али Gatka II је нешто што ме јако заинтересовало.Распитао сам се код људи из марине и рекоше ми да је његов власник београђанин и да је брод самоградња.

Да не дужим више, мене занима ако је Gatkin власник члан овог форума да ми каже, да ли је могуће набавити нацрте за овај брод, колико је коштао брод за направити и какав је на мору...занимају ме што би рекли војничким жаргоном тактичко-технички подаци брода. Smile

Ево и Gatkine слике које сам упуцао данас поподне.









Nazad na vrh
Pogledaj profil korisnika Pošalji privatnu poruku Poseti sajt autora
sealion



Pridružio: 12 Nov 2008
Poruke: 47
Lokacija: zadar-murvica

PorukaPoslao: Uto, 16 Dec 2008 07:18:13    Naslov: Linsen Odgovoriti sa citatom

pozdrav Crnoj Gori
s obzirom da sam s mora, zaljubljenik u brodove a uz to sam i u brodogradnji onda ti mogu rei da je ovo Linsen Yacht brod ili odlina kopija. pogledaj njihov site www.linsen yacht.com .po slici mi se ini da je beod oko 10 metara pa ti to kod <<<linsena kota oko 300000 eura. polovni su takoer jako skupi jer je to u Holandeza ponos male brodogradnje. kvaliteta im je neospsrna u bilo kojem detalju i u osnovnoj varijanti su vrhunski opremljeni. Maritimne sposobnosti su mu vrhunske, jer je raen za tvrda mora, i sa relativno slabim motorima vozi jako kvalitetno. u pravilu su to poludeplasmanska dna i recimo ti stariji modeli sa starim ford-lehman motorom od 120 ks uredno odrava putnu brzinu od 9,5-10 vorova, a brod je preko 13 tona teak.
U zadru ti postoji firma koja se bavi pravljenjem brodova od elika i svojevremeno jedan moj poznanik je htio raditi vander stadt 34 kod njih pa ti mogu provjeriti koliko su mu traili za trup i nadgradnju. inae firma je odlina. rade brodove do trideset metara.
Pozdrav iz Zadra
_________________
kolege, nemojte da vas ljuti daska
Nazad na vrh
Pogledaj profil korisnika Pošalji privatnu poruku Poseti sajt autora
kole24



Pridružio: 19 Apr 2007
Poruke: 34

PorukaPoslao: Uto, 16 Dec 2008 08:05:31    Naslov: Odgovoriti sa citatom

Gatka, svaka cast, ovaj brod izgleda mnooogooo dobro.
Nazad na vrh
Pogledaj profil korisnika Pošalji privatnu poruku
Broker975fx



Pridružio: 20 Sep 2008
Poruke: 79
Lokacija: Beograd

PorukaPoslao: Uto, 16 Dec 2008 08:41:51    Naslov: Odgovoriti sa citatom

Brutalan brod nema ta,
vlasnik je nekoliko puta spominjao ovu lau, znamo da je pod koritom prela milje i milje preko vie mora ali mogao bi nam vlasnik zaista neto vie rei o ovom plovilu.
Nazad na vrh
Pogledaj profil korisnika Pošalji privatnu poruku
GatkaBGD



Pridružio: 24 Dec 2007
Poruke: 249
Lokacija: Beograd

PorukaPoslao: Uto, 16 Dec 2008 10:30:16    Naslov: Odgovoriti sa citatom

Za SEAADLERA - dakle prijatelju obradovao si me fotografijama jer zbog objektivne situacije ne stizem da odem do Kotora i obiem brod. Ako da bog posle nove godine da malo plovim po Boki u zimskim uslovima. Za tvoju radoznalost evo nekoliko detalja mada nerado govorim o troskovima gradnje ovako javno, to je stvar za cetiri oka.
Brod je celicni od brodskog lima dimenzija 14,50 x 4,20 deplasmana 24t gaz 1.50. Radjen po mojim planovi doduse, uzor u dizajnu mi je bio kako si primetio Linssen 47feet. Oni ne prodaju projekat pa sa uinat njima morao sam da ga radim. Nije Rojs Rols kao u fabrickoj gradnji ali se pokazao vise nego odlican i u domacoj izradi. predvideo sam da bude kao moto sejlor ali jos radim na tome, stedimm lovu za jarbol vinceve itd jer kako plovim sam onda hocu da ugradim takav sistem da sve mogu sam, a to kosta. Brod ima 1 motor, perkins 6000kubika, 135 HP namenje za ribarice i najteza more, fantasticno dobra masina, ugradjena je vrhunska navigacija da ne nabrejsm sta sve ne. do sada je brod oplovio citav mediteran , cca 1000nm i jos ce, dace bog. pokazao se stabilnim i pouzdani i po ljutom, ljutom moru, to su vec price za sebe. prosecna kruzrska brzinz na 2/3 gasa je 7,6KN. o ostalim detaljima me pitaj sad mi je stao mozak :)
Nazad na vrh
Pogledaj profil korisnika Pošalji privatnu poruku
Bokovac Nenad



Pridružio: 07 Mar 2008
Poruke: 125

PorukaPoslao: Uto, 16 Dec 2008 22:13:09    Naslov: Odgovoriti sa citatom

gatka 2 mi se znamo Smile vi ste predprosle godine od ostoje posli, ja remontujem one barke i brodove pored ostoje,o brodu nema sta da pricamo, prvo svaka cast na poduhvatu junacki brate, a drugo izuzetno pedantno radjeno svojski, a trece ulozeno brate muski.svaka cast svaka cast.
Nazad na vrh
Pogledaj profil korisnika Pošalji privatnu poruku Pošalji email
Seeadler



Pridružio: 15 Dec 2008
Poruke: 17

PorukaPoslao: Sre, 17 Dec 2008 08:27:23    Naslov: Odgovoriti sa citatom

Хвала на исцрпним информацијама у вези брода Gatka.Хвала и теби sealion, за овај линк.Мени се чак Gatka II, чини љепше одрађена од холандезаSmile

Занима ме какав би био под једрима?Видим да је јак и врло комотан брод за дуг боравак на тешком мору.

Како му је челик заштићен од корозије и шта мислите о пластифицрању челичне оплате?Чуо сам да то раде неки у Смедереву?

Поздрав!
Nazad na vrh
Pogledaj profil korisnika Pošalji privatnu poruku Poseti sajt autora
GatkaBGD



Pridružio: 24 Dec 2007
Poruke: 249
Lokacija: Beograd

PorukaPoslao: Sre, 17 Dec 2008 14:40:28    Naslov: Odgovoriti sa citatom

Hvala Nenade.
Sad sam i ja dosao secanju. Za plastificiranje celicnog korita sam cuo ali se postenja, radi ne usdjujem. Nisam siguran u tu tehnologiju. U toku gradnje sam ga peskirao bukvalno do metalnog sjaja i naneo blizu 10 slojeva hempelove zastite. Vadim ga jednom godisnje radi kontrole i nanosenja vegetativne zatite, zamene cink protektora, tako da sam zadovoljan kako sve to izgleda. Ove godine cu sve to da odradim u nekoj od turskih marina, verovatno Fetyja jer su vrlo profesionalni i mnogo jeftiniji od usluga u Crnoj Gori, ali ko zna jos ima vremena do maja meseca kada nameravam da se otisnem iz Kotora put radalekog Krita pa onda kurs za Rodos i Fetyja.
Za nas kontinetalce, u letnjim mesecima plovidba egejskim morem je veliki izazov i avantura zbog NE vetra MELTEMI koji zna da bude vrlo zeznut, pogotovo za nas motornjake. Dakle ocekujem da se negde sretnemo, a inace svaki forumas koji hodi Kotorom nek se brate javi kada prolazi pored broda, valja se popiti, samo da sam na brodu.
Pozdrav, da ne gusim.

STA JE SLALIC URADIO SA CAMCEM????
Nazad na vrh
Pogledaj profil korisnika Pošalji privatnu poruku
Seeadler



Pridružio: 15 Dec 2008
Poruke: 17

PorukaPoslao: Sre, 17 Dec 2008 17:13:17    Naslov: Odgovoriti sa citatom

Видјећемо се Gatka вјероватно у љето, мада је мени брод љети на тегу у Будви.Планирам и ја негдје у јуну ако Бог да до Крфа са мојом једрилицом, па се можда сретнемо негдје на мору.

Шта мислисш о уградњи кајт једра на твоју лађу?То је врло занимљив концепт за бродове попут твога.

Цака је у томе што то једро користи константне брзе вјетрове у већим висинама, па иако је површина кајта мања од стандардних једара генерише довољно снаге, тако да чак и јако слаб вјетар труп може да доведе у жељену брзину.







Nazad na vrh
Pogledaj profil korisnika Pošalji privatnu poruku Poseti sajt autora
Broker975fx



Pridružio: 20 Sep 2008
Poruke: 79
Lokacija: Beograd

PorukaPoslao: Sre, 17 Dec 2008 17:48:48    Naslov: Odgovoriti sa citatom

Zar je ovo u praksi zaivelo Question
video sam pre nekoliko godina da je bilo pokuaja da se kajt kai na velike brodove, mislim da je neki tanker bio u pitanju ali to je tada meni izgledalo kao eksperiment. Mada sad sam se setio da sam na TV video i neko takmienje amaca sa posadom od nekoliko ljudi, gde se postiu dobre brzine. Ipak ti amci nemaju vie od 500 kg.

Inae Kite board je udo, neverovatna sila, stvarno svima preporuka da probaju. Ui se dosta lagano a cene su zadnjih godina dosta pale. Wink
Nazad na vrh
Pogledaj profil korisnika Pošalji privatnu poruku
Seeadler



Pridružio: 15 Dec 2008
Poruke: 17

PorukaPoslao: Sre, 17 Dec 2008 22:42:54    Naslov: Odgovoriti sa citatom

Па ево са пробних вожњи и употребе кајт једра на класичним једрилицама, катамарану и трговачком броду.












Добра ствар код тога једра је то што приликом једрења брод, нема проблема са тежиштем класичног типа, већ и обично корито чак и моторног брода у том случају може да једри.Нема нагињања и осталих "чари" класичног једрења већ кајт служи да вуче брод.
Nazad na vrh
Pogledaj profil korisnika Pošalji privatnu poruku Poseti sajt autora
sealion



Pridružio: 12 Nov 2008
Poruke: 47
Lokacija: zadar-murvica

PorukaPoslao: Čet, 18 Dec 2008 07:44:02    Naslov: plastificiranje Odgovoriti sa citatom

Seeadler ::
Хвала на исцрпним информацијама у вези брода Gatka.Хвала и теби sealion, за овај линк.Мени се чак Gatka II, чини љепше одрађена од холандезаSmile

Занима ме какав би био под једрима?Видим да је јак и врло комотан брод за дуг боравак на тешком мору.

Како му је челик заштићен од корозије и шта мислите о пластифицрању челичне оплате?Чуо сам да то раде неки у Смедереву?

Поздрав!


malo sam pogledao tvoje postove po drugim forumima i moram priznati da si stvarno zaljubljenik u ovu temu.
ja sam svoj naziv formirao od rijei more jer to mi je najvei porok a lav je moj horoskop, a nekako bi u prijevodu trebalo znaiti odvanost jer i jedno i drugo vuku prema tome.
vidim da takvih ljudi na forumima o vodi i moru ima jako puno.
jednostavno ljudi kao to je Gatka i slini mora odati ast.
e sad vratimo se na temu.
Drvo je po fizikalnim svojstvima definitivno dokazano najbolji materijal za brodogradnju. poslije drva to je definitivno elik. ako se to u pripremi odradi kao Gatka nema razloga da se plastificira.
ali elini brodovi se ipak plastificiraju. to esto rade tipovi poput glumca Clooneya kupe eljezni brod pa ga preurede u jahtu. i tad imaju prekrasan brod koji ima uasan trup jer je izudaran dakle neravan. takve udubine nitko na svijetu ne moe ispeglati, pa se to onda plastificira. takvi radovi su izuzetno skupi posebno priprema jer se brod pjeskari pa se onda nanosi nekakav poseban epoxy kit za elik koji u vie nanosa moe biti i do tri centimetra debeo. i onda ide plastificiranje. bez obzira na to garancije nema jer ako je negdje ostalo samo jedan atom nevezanog kisika moe nastati oksidacija. primjer takvog broda je "Seagull ll " u Splitu. brod je iz 1964 godine dug nekih 55 metara. pronai slike na netu. brod je fantazija ali cijena tog posla???
Ideja sa jedrom na Gatki? ideja kao ekonomski projekt nije loa samo ta je sa balastom, mislim da sadanja forma broda bez obzira na ogromnu masu od 24 tone ne bi dala dobre rezultate osim kad je vjetar u krmu ili pola krme. Za bone vjetrove i vjetrove u orcu ipak treba odraditi proraun balasta. po meni barem jo 5 tona kolumbe.
Pozdrav svima na forumu.
_________________
kolege, nemojte da vas ljuti daska
Nazad na vrh
Pogledaj profil korisnika Pošalji privatnu poruku Poseti sajt autora
Seeadler



Pridružio: 15 Dec 2008
Poruke: 17

PorukaPoslao: Čet, 18 Dec 2008 11:27:23    Naslov: Odgovoriti sa citatom

Citat:
primjer takvog broda je "Seagull ll " u Splitu. brod je iz 1964 godine dug nekih 55 metara. pronai slike na netu. brod je fantazija ali cijena tog posla???


Усликао сам га љетос у Котору, таман је испловљавао.Мени дјелује по форми још старије.





Значи ипак се боље манути ћорава посла са пластифицирањем.
Nazad na vrh
Pogledaj profil korisnika Pošalji privatnu poruku Poseti sajt autora
sealion



Pridružio: 12 Nov 2008
Poruke: 47
Lokacija: zadar-murvica

PorukaPoslao: Čet, 18 Dec 2008 12:28:58    Naslov: orav posao Odgovoriti sa citatom

nema potrebe dobra zatita trupa i ne boj se. plastificiranje slui samo za minku
_________________
kolege, nemojte da vas ljuti daska
Nazad na vrh
Pogledaj profil korisnika Pošalji privatnu poruku Poseti sajt autora
GatkaBGD



Pridružio: 24 Dec 2007
Poruke: 249
Lokacija: Beograd

PorukaPoslao: Čet, 18 Dec 2008 14:41:05    Naslov: Odgovoriti sa citatom

Brod sam video letos u Kotoru. Prosle godine u Grckoj, jednom recju fantastican ali ah, daleki su ah pusti snovi. Inace uveliko razmisljam o ugradnji kajta. mislim da je to sjajna inovacija sa mnogo prednosti, tako da sam vec preduzeo konkretne poteze. U fazi sam narucivanja kompletnog sistema iz engleske. Glavna fora je u sistemu podizanja kajta videcu, otom potom.
Nazad na vrh
Pogledaj profil korisnika Pošalji privatnu poruku
Prikaži poruke iz poslednjih:   
Napiši novu temu   Odgovori na poruku     forum -> Na vodi Sva vremena su GMT + 1 sat
Idi na stranu 1, 2, 3, 4  Sledeci
Strana 1 od 4

 
Skoči na:  
Ne možete pisati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete menjati vaše poruke u ovom forumu
Ne možete brisati vaše poruke u ovom forumu
Ne možete glasati u ovom forumu


Portal NA VODI © 2016